FAQ
Zľavový kód je platný od 01.03.2023 - 08.03.2023, Je možné ho využiť v stanovenom období opakovane. Zľavový kód slúži na presne vymedzené zvýhodnenie na produkty Inofolic® 60 a Inofolic® Combi. Zľavový kód nie je možné kombinovať s inými zľavami, iba ako je uvedené na e-shope. Zvýhodnenie je možné získať zadaním zľavového kódu počas nákupu v nákupnej taške.
Špeciálny kód je možné získať vo vybraných gynekologických ambulanciách.
S jedinečným kódom môžeš teraz získať dodatočnú zľavu 10% na vybrané balenia produktov, označené "Dodatočná zľava 10% s kódom"
*Zľavový kód platí do 30.4.2023 alebo do vypredania zásob, len na e-shope www.lejdyeshop.sk. Je možné ho využiť v stanovenom období opakovane. Zľavový kód slúži na presne vymedzené zvýhodnenie zobrazené pri produkte. Darček, cenu dopravy alebo percentuálnu zľavu nie je možné vyplatiť v hotovosti. Zľavový kód nie je možné kombinovať s inými zľavami, iba ako je uvedené na e-shope. Zvýhodnenie je možné získať zadaním zľavového kódu počas nákupu v nákupnej taške. Zľavový kód je možné získať vo vybraných gynekologických ambulanciách na Slovensku.
**Darček MYOovunelle®je možné získať k vybraným baleniam produktu INOFOLIC®, FOLANDROL®, LEJDYVITA® 1 Chcem byť mama za 0,01 € s DPH. Darček nie je možné vyplatiť v hotovosti. Darček nie je možné kombinovať s inými zľavami, iba ako je uvedené na e-shope. Zvýhodnenie je možné získať zadaním zľavového kódu počas nákupu v nákupnej taške. Darček k nákupu je platný do 30.4.2023 alebo do vypredania zásob.
Dodanie tovaru zabezpečuje spoločnosť GLS, General Logistics System Slovakia, s.r.o.. GLS zabezpečuje spoľahlivé kuriérske služby vysokej kvality a svojim portfóliom služieb ponúka vysoký komfort doručovania balíkov pre tisíce zákazníkov denne po celom Slovensku.
Lehota dodania predstavuje 10 pracovných dní a začína plynúť momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky alebo iným momentom podľa informácie v Lejdyeshope, ktorý je uvedený pri zvolenom spôsobe platobnej možnosti.
Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s balením a dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže Kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
- bezhotovostne platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány podľa pokynov príslušného poskytovateľa služieb elektronickej platobnej brány, alebo
- bezhotovostne bankovým prevodom, prípadne
- iným spôsobom podľa nastavenia, možností a pokynov na Lejdyeshope.
Informácie o možnostiach uplatnenia reklamácie nájdete v Reklamačnom poriadku.
O možnostiach riešenia reklamácie sa môžete informovať aj telefonicky na zákazníckej linke: +421 908 927 882 alebo prostredníctvom zákazníckeho e-mailu na adrese: info@lejdyeshop.sk.